איך תהפכו את חדר התינוק שלכם לכיפי ורגוע

איך תהפכו את חדר התינוק שלכם לכיפי ורגוע

כאשר תינוק חדש מצטרף למשפחה זו שמחה ואושר שאין כמוהו. כדי להיערך כמו שצריך לאירוע המרגש, מומלץ להתכונן לכך מספר חודשים מראש כך שתוכלו להפוך את החדר בו התינוק ישהה לכיפי, שקט ורגוע במיוחד עבורו.

בחנויות התינוקות המוכרים השונים יציעו לכם מגוון אביזרים ואפשרויות עיצוב מגוונות לשם כך, לרוב אינכם תצטרכו את כל הדברים האלו מכיוון שהמטרה העיקרית של מוכרים כאלו היא להגדיל מכירות, וכך הגדלת בונוסים עבורם. לכן, אל תתפתו לקנות דברים שאינם חיוניים – במאמר הבא תוכלו לקבל מעט טיפים מועילים של עיצוב חדרי ילדים או חדר תינוקות מיוחד ורגוע.

צבעי קיר עדינים

החלק הגדול ביותר בחלל החדר הוא הקירות. לכן, דאגו לצבוע את קירות החדר בצבעים עדינים ורגועים ככל הניתן, כך שהאווירה שהחדר ישדר תהיה רגועה ונעימה לשהייה עבור התינוק וגם בני הבית. זה נכון שחדרי ילדים צריכים להיות שמחים וצבעוניים, אך בשנים הראשונות של הרך הנולד מומלץ לא להשתמש בצבעים חזקים ו"צועקים" מדי, אלא בצבעים עדינים כמו צבעי פסטל.

תאורה לחדר בשני מצבים

הקפידו לבחור שני גופי תאורה לחדר התינוקות, כך שמצד אחד אתם ההורים תוכלו להתנהל בחר ללא הפרעה ועם אור חזק מספיק. אך מצד שני התינוק צריך במהלך שעות הערב והלילה תאורה חלשה ולא עוצמתית, כך שהיא תשרה על החדר ועליו תחושה נינוחה ורגועה.

בחרו את גוף התאורה המרכזי שיהיה חזק ועוצמתי, וגוף תאורה נוסף כמו מנורת לילה חמודה ומעוצבת שתתחבר לשקע החשמל בסמוך למיטת התינוק, כך שתעניק תאורה קלושה ונעימה בחלל במהלך הלילה.

מצעי תינוקות נעימים ונוחים

כולנו יודעים ששינה טובה מתחילה מהמיטה עליה אנו ישנים. כמו שהמיטה חשובה, כך גם המצעים עליהם אנו ישנים. לכן הקפידו לבחור את המצעים האיכותיים והנעימים ביותר עבור חדר התינוקות, כך שהרך הנולד ישן במהלך היום או הלילה על מצעים נקיים ונעימים שיסייעו לשינה שלו. העדיפו לבחור מצעים העשויים מחומרים טבעיים או אורגניים בצבע לבן חלק, ולא צבעים צבעוניים וחזקים.

עיצוב חדר הילדים בעזרת אביזרים שונים

מומלץ לעצב את החדר עם מגוון אביזרים יפים שיוסיפו לחלל, כמו טפטים לחדרי תינוקות, מדבקות קיר מעניינות ואקססוריז מיוחד כמו שטיחים וכריות נוי עדינות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות לגבי כבלים לצרכים שונים
בעולם שלנו יותר ויותר מחוברים, כבלים ממלאים תפקיד חיוני בשמירה עלינו מחוברים, בהפעלת המכשירים שלנו...
קרא עוד »
דצמ 25, 2023
מדוע חשוב להקפיד על חיתוך שורשים בביוב תקופתי?
מערכת הביוב השכונתית או האזורית היא מערכת חשובה מאוד. מדובר על מערכת המרכזת את כל מי השופכין של כלל...
קרא עוד »
נוב 08, 2020
מה זה בדק בית
בדק בית הוא שירות שניתן בדרך כלל על ידי איש מקצוע שעבר הכשרה בתחום בניית בתים. בודקי בתים מספקים...
קרא עוד »
פבר 25, 2023