בדיקה ושיפור לחצי מים בעיקר במקרים שיש בעיה כרונית של לחצי מים בבניין

הגברת-לחץ-מים

לשטוף את היום במקלחת אחרי יום עבודה מפרך

כמה מבאס לחזור אחרי יום מתיש ולשווע למקלחת כשהמים ממאנים להגיע ואתם לא יכולים לשטוף את היום המעייף מגופכם. כל אחד מכיר את הסיטואציה שהמים במקלחת לא זורמים ולא נועצים את זרמם אל תוך גופכם. מה עושים כשעוצמת המים חלשה או כשאין זרימה טובה של מים בברזים השונים בבית? הכל מתחיל ונגמר בשיפור והגברת לחצי מים ובבדיקתם במקביל לבדיקת לחצי המים בבניין כולו.

 

צעד ראשון – בדיקה ראשונית של הברזים והשיבר הראשי

פתחו את כל הברזים בבית ובדקו אם גם מהם לא מגיע זרם מים מובהק. יכול בכלל להיות שמדובר בשיבר שחלק ממנו סגור, מה שמסביר את זרם המים הדל. בדקו את השיבר לאט לאט. ייתכן שהפילטר בברז נסתם וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להחליף את הפילטר, לסגור את הברז ולהוציא את הלכלוך שקיים וגרם לסתימה.

 

צער שני – בדיקת הלחץ במים החמים ובמים הקרים

בדקו אם בעיית הלחץ קיימת גם במים החמים וגם במים הקרים. אם מדובר בחוסר לחץ רק במים החמים, אין מה לעשות ותצטרכו לקרוא לבעל מקצוע שיפתור עבורכם את הבעיה. ייתכן שיש סתימה ורק שטיפה מקצועית בלחץ רב תשחרר אותה. במקרים שבהם הסתימה לא משתחררת תצטרכו להחליף את הצנרת או למצוא דרך יצירתית אחרת, ששמורה לבעלי המקצוע המומחים בתחומם.

 

צעד שלישי ורביעי – גוון המים ומקור הבעיה

אם אתם מבחינים בגוון מים של חלודה, אל תיבהלו, אך ייתכן שהבעיה טמונה באבנית שהצטברה בקולטי המים, ולשם כך תזדקקו לאיש מקצוע שיעשה שטיפה לדוד וישחרר את לחץ המים בקלות. בעל מקצוע יודע לאתר את מקור בעיית הלחץ של המים. לפעמים נדרש רק ניקיון פילטר ואת זה תוכלו לבצע בעצמכם, אלא אם אתם לא יודעים מי מימינכם ומי משמאלכם, אבל לעיתים קרובות נדרש בעל מקצוע שיבדוק בדיקה מעמיקה את לחצי המים בבית ובמבנה הבניין ויחליט כיצד נכון לפתור את הבעיה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מחסן גינה
מעוניינים לשדרג את העיצוב בחצר ולהפוך אותו לקל ביותר, כזה אשר יאפשר לכם התנהלות קלה ופשוטה במרחב?...
קרא עוד »
ינו 01, 2020
היתרונות של משאיות ואקום לניקוי חומרים מסוכנים ותגובת שפיכה
בשנים האחרונות, משאיות ואקום התגלו כאחד הכלים היעילים והיעילים ביותר לניקוי חומרים מסוכנים ולתגובה...
קרא עוד »
אוק 03, 2023
גביעי קידוש
בכל בית יהודי יש בדרך כלל גביע מיוחד לקידוש. אז נכון שלא חייבים דווקא גביע כדי לערוך את הקידוש. אין כל...
קרא עוד »
מאי 18, 2022