מדבקות זכוכית לעסקים

מדבקות זכוכית לעסקים

המראה והעיצוב של העסק שלכם משפיע על הנראות שלו בעיני הסביבה ולכן חשוב לשים לב לא רק לאופן שבו פועל העסק אלא גם לשאלה איך הוא נראה בעיני אחרים. מהסיבה הזו לעתים נעדיף דווקא להצליל או למנוע את האפשרות לראות מה בדיוק קורה בתוך חלל העסק שלנו בין אם כדי לאפשר לעובדים פרטיות ובין אם כדי להגן על מוצרים או למנוע מעוברים ושבים לראות מה נעשה בפנים.

 

להיות עם ולהרגיש בלי

מהצד השני, בתוך חלל העסק לא כדאי לוותר על אור השמש הטבעי ולכן הצללה עם וילונות לא תמיד תספק מענה הולם. בנוסף, וילונות תופסים אבק ומתבלים ומייצרים כבדות מסוימת. הפתרון אפוא קל משחשבתם: מדברות זכוכית לעסקים. אלה מדבקות זכוכית לעסקים מיוחדות שייתנו מענה מושלם לצרוך שלכם: הצללה, הסתרה, הגנה בפני החום או מפגעים שונים או עיצוב מיוחד לחלונות- מדבקות הקיר הן פתרון מושלם.

 

על מה אנחנו מגנים עם מדבקות זכוכית לעסקים?

בעולם שלנו לא חסר ממה להתמגן: זה יכול להיות חום, קרינה, רסיסים או הדף. כך או כך, מדבקות קיר לעסקים יספקו הגנה מושלמת וגם יעניקו לחלון מראה מעוצב וייחודי. משום שיכולת ההגנה שלנו היא מוגבלת ולא תמיד יש ביכולתנו להקיף את העסק בחומות הגנה, הרי שהגנה על החלונות יכולה לספק פתרון מצוין, במיוחד לעסקים שנמצאים באזורים מועדים לסכנות. מדבקות הקיר הן אפוא חלק ממעגלי האבטחה שכל עסק צריך והן עשויות להשלים את מערך האבטחה ולייעל אותו.

 

טוב לתפוס ציפור נוספת

מעבר לשימושיות הרבה של מדבקות הקיר, ניתן לתפוס ציפור נוספת בעזרתן: שיווק. ציפוי מודפס שיכלול את לוגו החברה יסייע למיתוג העסק שלכם ויאפשר גם הגנה בפני מפגעים שונים. כדי להבטיח גם יעילות בהגנה וגם עיצוב מושלם לחלונות חשוב לבחור חברה מקצועית שעושה שימוש בחומרי גלם איכותיים.

 

מדבקות קיר לעסקים אינן מדבקות רגילות אלא כוללות ציפוי מיוחד שנועד להגן בפני פריצה, רסיסים והדף כמו גן ציפוי הגנה לקרינה סלולארית וציפוי לקרינה מהשמש. כדי שיישמר העיצוב של המדבקות וכדי לשמור על חזות מרשימה של הלוגו חשוב שהמדבקות יכילו ציפוי נגד דהייה של הצבעים. בעת ההתקנה חשוב לעגן את המדבקות אל ציפוי האלומיניום של החלונות כדי להבטיח מראה מושלם ועמידות גבוהה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ארונות הזזה מעוצבים
ארון מעוצב ממלא תפקיד כה חשוב במקום בו הוא ניצב. הוא משרת את המשתמשים בו ברמה יומיומית, ואמור להיות...
קרא עוד »
מרץ 07, 2020
אפשרויות מאירות: בחירת מוצרי התאורה המושלמים
כשמדובר בשיפור האווירה של חלל, התאורה הנכונה יכולה לעשות את כל ההבדל. אבל עם אינספור אפשרויות זמינות,...
קרא עוד »
דצמ 12, 2023
על תמחור של ניסור בטון – כל מה שצריך לדעת
עלות של ניסור בטון צפויה להיות בדרך כלל בין 100 ל 1000 שקלים והיא טומנת בחובה פינוי פסולת וזאת לצד...
קרא עוד »
אוק 20, 2021