מיגון מבנים קיימים – הדרך הבטוחה להגנה מיטבית

מיגון מבנים קיימים

מיגון גגות וקירות בפלדת שריון

מיגון מבנים קיימים כולל מיגון גגות וקירות בפלדת שריון מיוחדת, כך תמנעו פגיעה של קסאמים, גראדים וקטיושות, כמו כן תמנעו מההדף לחדור למבנה, זאת בזכות טפט בליסטי העשוי חומר מחזק לקירות פנימיים וחיצוניים. אל חשש מפני משקל רב על המבנה כיוון שההתקנה מתחשבת בכל הגורמים הנוספים. בזכות מיומנות החברה, בזכות המקצועיות ובזכות האיכות תיהנו ממיגון עמיד בכל אזור בארץ, החל מאזורי אש כמו יהודה ושומרון, עוטף עזה והתנחלויות ברחבי הארץ וכלה בחדרי ממ"ד שונים בכל אזורי הארץ הנוספים.

 

מיגון החדרים במבנה

מיגון החדר מאפשר הגנה המחליפה את המרחבים המוגנים האחרים. הוא כולל חיפוי של קירות בלוחות פלדה המתחברים באמצעות ברגים כדי לעמוד בעומסים השונים. כאשר הן החלון הן הדלת מחוברים היטב לעמודים. יש לקחת בחשבון כי חיפוי הקירות מאפשר תפקוד רגיל לחדר, אך גודלו מוקטן במספר סנטימטרים מכל צד.

 

פגישה מקדימה עם המתקין

לפני המיגון תיפגשו עם המתקין אשר ימדוד עבורכם את גודל החדר ויתאים את הפתחים בהתאם לדלת ולחלון. בשלב הבא הוא ירכיב את הדלת ואת החלון, יצפה הכל בלוחות עץ, את העץ יצפה בטפט ייחודי בעל הגנה מלאה. והרי לכם מבנה מוגן. ההתקנה מהירה וידידותית, העלות לא גבוהה, ניתן אחר כך לחתוך ולשייף מה שצריך, לקדוח ולצבוע למראה יפה ואחיד.

 

מניעת ירי, רסיסים, הדף ופריצות

מיגון מבנים קיימים נועד למנוע חדירת ירי, חדירת רסיסים של זכוכיות, מניעת הדף, פריצות למבנים. במשטרה ובצבא משתמשים במיגון מבנים, ולכן גם אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים בהגנה מלאה של המבנה – הגנה אשר תתבצע על ידי בעל מקצוע מנוסה.

 

מיגון בפוליאוריאה

מיגון זה מתבצע באמצעות ציפוי קירות המבנים וכמובן ציפוי של אלמנטים נוספים כמו משטחים, מכוניות וצינורות תשתית. המיגון מאפשר הגנה מפני ירי והדף, מפני חום ואש, מפני פריצות ופגיעות שונות. חומר זה עמיד מאוד ויעיל עבור כל מבנה קיים – ישן או חדש. מיגון מבנים יכול להתבצע בשטחים המיועדים לפורענות כמו שטחי יהודה ושומרון ועוטף עזה, אך מיועד לכל מבנה שנשקפת סכנה לחייו ומצריך מיגון מיוחד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
העתיד של מגזין אדריכלות: חדשנות, שינויים טכנולוגיים וערך הדפוס
מהם מגזינים אדריכליים? מגזין אדריכלות הוא מגזין עיצוב דיגיטלי והוא בעל תפוצה של מעל 100,000 מגזינים....
קרא עוד »
נוב 20, 2022
יועץ בניה ירוקה – קווים לדמותו
בנייה העומדת בכל הדרישות של הבנייה הירוקה משפרת משמעותית את איכות האוויר אותו כל הגרים בבניין נושמים...
קרא עוד »
אוק 28, 2020
הדלקת דוד כשאתם לא בבית? זה אפשרי
כולנו מחכים למקלחת החמה בסוף יום עבודה ארוך ומתיש אך כמה זה מתסכל לחזור הביתה ולגלות כי המים כלל לא...
קרא עוד »
אוג 05, 2021