עצים לבית

עצים לבית

הגינון הפנימי, עדיין נהנה מעליית הפופולריות, ניזון מעיצובי הפנים בהשראת הירוקים של אינסטגרם, פודקאסטים מבוססי צמחים ושירותי מנויים לצמחים מקוונים, מהם אנשים מקבלי השראה לעצי הנוי שלהם לבית.

עצים לבית 

בעוד שמגמות המדיה החברתית ידועות לשמצה בגלל מחזורי חיים מהירים ופורחים, גינון מקורה, עשוי להימשך זמן רב יותר מרובם, זאת בגלל הדרכים הרבות של עצים לבית וצמחי הבית לשיפור הבריאות והרווחה.

יתרונות של צמחים ביתיים 

אנשים רבים, נהנים לחיות ולעבוד במרחבי ירוקים מעובדים, והכי הם אוהבים, שיש צמחים יפים בסביבה. אבל האם יש בזה יותר מכך? להלן שבעה יתרונות שהמדע אומר, כי צמחים מקורה עשויים לספק הרבה מעבר לזה.

צמחים פנימיים עשויים לסייע בהפחתת רמות הלחץ 

מאמר שפורסם בכתב העת Journal of Physiological Anthropology מצא, כי צמחים בבית או במשרד, יכולים לגרום לכם להרגיש יותר בנוח, ברוגע וטבעיים. עצי בונסאי בבית, יכולים לגרום לכם לקום מוקדם יותר, ליעל את היום שלכם בהיבטים רבים יותר ולהעשיר את חייכם באופן כללי.

מחקרים ועצים לבית 

במחקר זה, ניתנו למשתתפים שתי משימות שונות: העתקת צמח בית או השלמת משימה קצרה המבוססת על מחשב. לאחר כל משימה, החוקרים מדדו את הגורמים הביולוגיים הקשורים ללחץ, כולל דופק ולחץ דם.

הם מצאו כי משימת הגינון הפנימית, הורידה את תגובת הלחץ בקרב המשתתפים. ומהצד השני, המשימה במחשב, גרמה לעלייה חדה בקצב הלב והרימה את לחץ הדם, למרות שמשתתפי המחקר היו גברים צעירים המורגלים בעבודה ממוחשבת.

חפשו עצים לבית ברשת 

אם אתם מחפשים עצים לבית בכמויות גדולות ורוצים לקבל אותם עד פתח הבית שלכם, חפשו ברשת פרחי נוי ופרחי ננסיים שמתאימים לחללים סגורים ולחדרים קטנים במיוחד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הקשר בין עיצוב המשרד לתפוקת העובדים בו
לא מעט מחקרים נערכו במהלך השנים על היחס אופי המשרד והעיצוב שלו לבין תפוקת העובדים. הטענה של מרבית...
קרא עוד »
ינו 14, 2020
העלאת סיווג קבלני ברשם הקבלנים
כל קבלן שרוצה לפגוש לקוחות ולספק להם את השירות שהוא מתמחה בו צריך לעבור דרך רשם הקבלנים. מדובר על גוף...
קרא עוד »
אוג 20, 2020
רשתות נגד יתושים – איך קונים רשת בצורה נכונה
לרשותנו עומדים לא מעט אלמנטים, אשר יכולים לשרת אותנו במאבק שלנו נגד יתושים. לצערנו, כמעט מדי קיץ אנחנו...
קרא עוד »
יול 21, 2020