איך לבחור מערכת אזעקה לבית?

מערכת אזעקה לבית

בשנים האחרונות, עם התגברות מקרי הפשיעה בארץ ובעולם החלו להפעיל נהלי אבטחה שונים גם במקומות פרטיים כמו בתי מגורים וכאלה ולא רק במרחבים ציבוריים. אנשים רבים חוששים להשאיר את הבית שלהם ריק ללא שמירה גם במידה והוא מסורג ונעול על ידי מנעולים חזקים. יתרה מכך, מקרי פריצה רבים התרחשו בעת שהייה של בני הבית בתוך המבנה, ולכן מעוניינים אנשים רבים לבטח את עצמם מפני מקרים כאלה ומבקשים להתקין מערכות אזעקה ביתיות.

חשוב לציין, כי מדיניות האבטחה בבתים פרטיים שונה במקצת ממה שנהוג במבנים ציבוריים וכך גם מערכת אזעקה שמתאימה לבתים פרטיים נראית קצת אחרת ממערכות האזעקה העסקיות.

מערכת אזעקה – כך זה עובד

מערכות אזעקה לבית אינן יכולות למנוע בוודאות גניבות או פריצות, אלא הן יכולות להתריע לכם עליהן בזמן אמת ולאפשר לכם להזמין את כוחות השיטור והביטחון לפני שהפורצים יחוללו נזק משמעותי או ימלטו עם הרכוש שלכם. מערכות האזעקה פועלות על ידי גלאים וחיישנים רגישים מאוד, אשר מיועדים לזהות תנועה חשודה במקומות בהם הם מותקנים. בעת זיהוי תנועות חשודות, שולחת המערכת הודעות התרעה לבעל המקום על ידי שליחת התרעה למכשיר החכם שלו, וכן לחברת האבטחה שאמורה לשלוח צוות ביטחון לבדיקת המקרה.

התאמת המערכת לסוג המבנה

מצלמות אבטחה ומערכות האזעקה החדשניות מצריכות תכנון מראש לקראת ההתקנה שלהם עוד בשלבי שיפוץ המבנה או הבנייה שלו מכיוון שהן עושות שימוש בתשתיות הקיימות בו. לעומת זאת, יש גם את המערכות הוותיקות יותר, המערכות האלחוטיות אשר דורשות תחזוקה רבה יותר, אך יעילות באותה מידה כמו המערכות הקוויות. כמו כן, יש אפשרות להתקנת גלאים חיצוניים בלבד או להתקין גם גלאים פנימיים בתוך המבנה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיפת המציאות הנסתרת של הזמנות מעוצבות לחתונה
חתונות הן חגיגות יפות של אהבה ומחויבות, וכל פרט תורם להפיכת היום ליוצא דופן. עם זאת, בתוך ההתרגשות...
קרא עוד »
מרץ 05, 2024
פנלים פולימרים
שיפוץ הבית הוא אחד מהזמנים שכל אחד מחכה לו במהלך חייו. אנשים מחליפים כמעט כל דבר שהן רוצים. מחלונות...
קרא עוד »
ספט 17, 2020
איפה ניתן למצוא מקלחונים במבצע?
הגעתם למסקנה שאתם רוצים להחליף את המקלחון הישן שלכם? אם כך, כנראה שאתם צודקים. פעם בכמה שנים החלפת...
קרא עוד »
מרץ 12, 2022