מגן מזרן – זה חשוב – זה כדאי

חנויות מזרונים רבות מציעות לרכוש יחד עם המזרון גם מגן מזרון. אם כי ניתן למצוא את מגיני המזרונים גם בחנויות לממכר מצעים וטקסטיל, מכיוון שכיום נחשב מגן המזרון כחלק בלתי נפרד מכל מיטה ומכל מזרון ואנשים רבים עושים בו שימוש קבוע.

מה זה מגן מזרון?

מגני מזרן הם מוצרים שנראים ממש כמו סדין רגיל, אך בניגוד אליו הם מיוצרים מחומר ייחודי ואחר. החומר ממנו מיוצר מגן מזרון הינו חומר מבודד כמו ניילון או חומר דומה לו והוא מיועד להגן על המזרון מפני חדירת חומרים מכל סוג שהוא. מגן מזרון הינו מוצר שמאפשר להאריך תוחלת חיים של מזרון – גם אם הוא אינו איכותי במיוחד, מכיוון שהוא למעשה מגן עליו באופן הרמטי ושומר על שלמותו מפני נזקים סביבתיים.

מגן מזרון – להגנה מושלמת מפני לחות

מגן מזרון הינו הפתרון האולטימטיבי להגנה מפני חדירת לחות. החומר המבודד ממנו מיוצר מגן המזרון, אינו מאפשר חדירה של נוזלים אל תוך המזרון, מה שמאפשר להשתמש בו בחופשיות יתרה לעומת שימוש במזרון ללא מגן מזרון. כך למשל ניתן לאכול ולשתות על מזרון 'מוגן' מבלי לחשוש שמא יישפך משהו והמזרון ייהרס, כי הרי בדיוק בשביל זה נוצר מגן המזרון.

מתי כדאי להשתמש במגן מזרון?

מגן מזרן ויסקו הינו מוצר שימושי במיוחד עבור מיטות של ילדים צעירים הנמצאים בשלבי גמילה מטיטולים, וכושר ההתאפקות שלהם עדיין אינו מפותח דיו בשביל שיצליחו להימנע מלהשתין במיטה. אבל בניגוד לדעה הרווחת, לא מדובר רק במוצר עבור ילדים והאמת היא, שתמיד כדאי להשתמש במגן מזרון מכיוון שהוא גם מגן על המזרון מפני חדירת אבק וריחות לא נעימים ושומר עליו נקי וחדש לאורך שנים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נוטריון לספרדית. שירות מהיר ויעיל
נוטריון לספרדית במשרד עו"ד רם אפרתי. השירות הינו מקיף ומקצועי ומאפשר ביצוע תהליכים בירוקרטיים...
קרא עוד »
נוב 29, 2022
פנקס צ'קים דיגיטאליים – איך זה עובד?
בכל השנים האחרונות שבהן אתם מנהלים את החברה שלכם אתם תמיד עושים שימוש באותם צ'קים ישנים שהבנק מספק...
קרא עוד »
מרץ 11, 2020
ריסוס לבית
מזיקים כמו ג'וקים, זבובים, חולדות, עכבישים וחרקים אחרים, יכולים להוות איום אמיתי בבתים שלנו. מלבד...
קרא עוד »
יונ 23, 2020