חימום תת רצפתי חשמלי

חברה לעבודות חשמל

אחת התשתיות שמאד מומלץ שתהיה בביתכם או במבנה המסחרי שלכם היא חימום תת רצפתי חשמלי. מהו פתרון חימום זה ובמה הוא נבדל מפתרונות חימום ניידים על רצפתיים? בעוד שפתרונות אלה, סופם להיות מושלכים לאתר פסולת אלקטרונית בגין התיישנות ובלאי, חימום תת רצפתי חשמלי הוא לתמיד. במקום להיות נטל על המבנה, זהו שדרוג שמצריך העלאת שווי דירה או מבנה, פשוט כי התנאים שנוצרים הרבה יותר טובים בימות החורף. במה הדברים אמורים?

צינורות הולכה איכותיים ועמידים לאורך שנים רבות

הצינורות עשויים מחומר חזק ועמיד שנועד לשהות בחנק מתחת לאדמה ולהישאר כמו חדש. החברה רושמת ביומניה את ימי ההתקנה עבור כל לקוח ואם ישנו חשש שנוצר בלאי בצינורות היא מעדכנת ומציעה תיקון או החלפה או היערכות מחדש. תופעה זו מתרחשת אחת להרבה מאד שנים, בהן נהנה הלקוח מחימום תת רצפתי עוצמתי, איכותי ובטיחותי.

מכשירי שליטה במערכת התת רצפתית

מכשירי בקרה, מכשירי שליטה ושלטים ניידים ונייחים לשליטה במערכת ישמשו אתכם במהלך התפעול שלה. פתרון חימום תת רצפתי חשמלי מופעל, בסופו של דבר, על ידיכם, ממש כמו שמפעילים טלוויזיה ומזגן. השליטה היא בכל הפרמטרים: בעומס החום, בעוצמת החום, באזורי החימום בתוך המבנה, ועוד. מכשירי השליטה והבקרה, ממש כמו מחשבים וטלפונים חכמים, מתעדכנים אחת למספר שנים. החברה תהיה עמכם בקשר ותציע לכם שדרוג לאותם מכשירים. בשונה מהתקנה מחדש של צינורות, החלפת המכשירים לא מצריכה שיפוץ תת קרקעי, אלא רק ניתוק מהתשתיות הקיימות, חיבור מכשירים חדשים ובדיקתם. התקנה כזו עורכת לא יותר ממספר דקות.

תמיכה רבת שנים של חברת ההתקנה

כפי שניתן להתרשם, לא מדובר על רכישת תנור בייבוא מסין אלא בפתרון המהווה חלק אינטגרלי מכל תשתית פנים-מבנית אחרת. ככזה, יש לכם על מי לסמוך. נציגי החברה יספקו לכם שירות עד לבית, יציעו תמיכה בנושאים השונים, יערכו הדרכות על חלקיו השונים של פתרון החימום וידאגו שתמיד אתם תהיו על העליונה בהפעלתו וכמובן תבואו על סיפוקכם. חימום תת רצפתי חשמלי משנה לאין ערוך את התנאים לשהוּת במבנה בחורף, וככזה חברת ההתקנות תעמוד לרשותכם בכל עת בשעות ובימי העסקים.

הפעלה קלה ופשוטה המאפשרת שליטה מלאה בחימום המבנה

ההפעלה היא בראש ובראשונה בטוחה. יש במסגרתה הגנה מפני התחשמלות ומפני התחממות יתר של הרצפה, מפסקי בטחון מאיישים את בקרי ההפעלה ויקפצו אוטומטית אם חרגתם מרף החימום התקני או שהייתם קרובים לאירוע חשמל. הפעלה מחדש של המערכת לא מצריכה אתחולים, המתנות וכד' כמו בהפעלת מחשב. היא מתרחשת מיד, רק ללחוץ עלך מתג ההפעלה ותחושו שוב חום מתחת לרגליים. ההפעלה של כל בקרי המערכת פשוטה מאד ומאפשרת לכם לשלוט ביד רמה בעוצמת ובסוג החימום שיאפיינו כל חדר במבנה. בואו ללמוד מהטובים ביותר איך לחמם את המבנה ולממש פתרון זה גם אצלכם!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פינוי דירות בדרך הקלה
בעת שהנכם עומדים מול צורך לפנות תכולה מדירה עליכם לדעת, אמנם מדובר על משימה מורכבת, נכון זה פרויקט לא...
קרא עוד »
יונ 23, 2019
כל כמה זמן צריך לדאוג לחידוש מעטפת בניין?
ישנם כמה סיבות שיכולים לגרום לכך שתצטרכו לחדש את מעטפת הבניין ולבצע שיפוץ. מניתוח הנתונים של הנדל"ן...
קרא עוד »
דצמ 08, 2021
התקנת דלתות פנים מחיר
הרבה אנשים מסתכלים על המחיר של דלת פנים, ומשווים מחירים של דלתות פנים אחת לשניה.הם שוכחים שמרכיב חשוב...
קרא עוד »
פבר 03, 2020