הדברת צרעות – איך עושים את זה?

הדברת צרעות

אף אחד לא אוהב להיעקץ ובטח שאף אחד לא רוצה להתנסות בעקיצה של צרעה. צרעה היא חרק ממשפחת הדבוראים ונחשבת לאם הגדולה של הדבורים. צרעות הן חרק שנמצא גם בישראל והן מכילות עוקץ ארסי שיכול להיות מסוכן. צרעות עובדות יחד בקבוצות כדי לגדל את הביצים שהן מטילות, הן ניזונות מצוף של פרחים ומטרף כדי לקבל חלבונים בעיקר כשהן מגדלות את הביצים שלהן. 

איך מטפלים בקן צרעות?

התשובה הינה חד משמעית: לא מטפלים בקנים ללא איש מקצוע! חשוב לדעת שאנחנו כאנשים ממוצעים, לא תמיד יודעי להבדיל בין צרעה לדבורה ועדיף שנתרחק מהמקום בו יש התקהלות של צרעות ודבורים וכדאי לעשות זאת כמה שיותר מהר מבלי להציק להן או לנסות ללכוד או למגר אותן מהאזור. במקרים של התקהלות צרעות וגילוי קן צרעות – – חשוב לפנות למדביר מקצועי מומחה בהדברת צרעות. 

אבל איך מדבירים צרעות?

הדברת צרעות נעשית על ידי מדביר מנוסה בלבד! חשוב לא לנסות להתמודד לבד עם החרקים האלה משום שהעקיצות עלולות להיות קטלניות. חשוב לדעת כי צרעות בדרך כלל לא יציקו לבני אדם, אבל במידה והקנים שלהן נמצאים בשטחים ציבוריים הומי אדם ובעלי חיים – יש להזמין מדביר שיוכל לחפש את הקן ולחסלו או להעבירו למקום אחר. 

בחרו איש מקצוע שידע להרחיק דבורים מהמקום למגן את עצמו ואת הסביבה נגד צרעות ולמנוע הגעה נוספת של חרקים אל האזור. באמצעות אמצעי מיגון נכונים, מוטות, מנופים ומיומנות – יכולים המומחים לטפל בכל בעיה שיש באזור המגורים או במרחב העבודה שלכם ולהגן עליכם מפני צרעות ושאר מזיקים מסוכנים. 

> קראו גם על שירות של הרחקת יונים בצפון

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אביזרי אמבטיה הכרחיים שאי אפשר בלעדיהם
אחד מן החדרים שנמצא בכל בית ובכל דירה הוא חדר הרחצה או חדר האמבטיה. חדר אמבטיה מסודר על מנת שתהיה גישה...
קרא עוד »
נוב 02, 2020
איך בוחרים קבלן בנייה – פארק בבלי?
בתור קבלן בניה, אתה צריך לבחור את הקבלן הנכון. חשוב להבין מה מייחד אותם מקבלנים אחרים ומה הם מציעים...
קרא עוד »
אפר 03, 2023
עציצים לבית
עציצים לבית הופכים פופולריים יותר ויותר אצל מעצבות הפנים. ולא רק, רבים מאתנו אוהבים צמחיה – הצבעים...
קרא עוד »
נוב 24, 2022