איך לחדש את הספה הישנה שלכם

כיסויים לספה


כשמוצאים את הספה המושלמת לא רוצים להחליף אותה אף פעם. לא קל למצוא את הספה שתתאים באופן מופתי לכמות חובבי הספות בבית, שתאפשר לנו להתרפק עליה בפינוק וכמובן שתאפשר לנו גם לקום ממנה בעת הצורך. הבנתם את העיקרון – כשספה אהובה מתיישנת אנחנו נעשה הכל על מנת לחדש אותה ולשמור עליה כמה שיותר זמן איתנו. אל תדאגו, ישנם לא מעט רעיונות מעולים לחידוש ספה ישנה ואפילו כאלו שיגרמו לכם לאהוב אותה אף יותר.

חידוש ספה ישנה – פתרונות


כשספה יקרה ללב מתיישנת, לא מוותרים עליה כל כך מהר. זוהי גישה שאנו מעריכים ולכן נעזור לכם למצוא פתרונות מעולים לחידוש ספות ישנות. קבלו כמה:

  1. כיסויים לספה – תופתעו לגלות, אך ישנם לא מעט סוגי כיסויים המותאמים לסוגי ספות שונות. כיסוי לספה יספק לכם שקט בעניין המראה של הספה, תוכלו לכבס את הכיסוי וגם ההוצאה לא תהיה גדולה מידי. ישנם כיסויים לספה נפתחת, כיסוי לכריות מושב הספה, כיסויי ספה במגוון הדפסים מיוחדים ושיקיים בטירוף. תוכלו להזמין שני כיסויים או יותר וכך גם לגוון בעיצוב, לכבס בתדירות גבוהה ולהנות מספה מהממת (ונוחה כמובן).

  2. ניקיון מקצועי – באם הספה לא ישנה ומרופטת יותר מידי, אך רק מוכתמת או מלוכלכת מאוד. תמיד ניתן להזמין חברת ניקיון המתמחה בריפודים. כאשר המצב לא יותר מידי נורא, הם יכולים אפילו להביא את הספה הישנה שלכם למצב ממש חדש.

  3. הרפד תמיד ישמח לעזור – זוהי אופציה קצת יותר יקרה מהשאר, אך אם אתם אוהבים מאוד גם את הריפוד של הספה שלכם, והוא כבר במצב לא טוב. תמיד תוכלו לקחת את הספה לרפד מקצועי שישחזר עד כמה שניתן את הספה המקורית שלכם.

להשיג בגוגוד >>>

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היתרונות הבלתי ידועים של חומרי איטום בבנייה
חומרי איטום, למרות שהם בשימוש נפוץ בבנייה, מחזיקים באוצר של יתרונות שחורגים מהתפקיד הבסיסי שלהם של...
קרא עוד »
דצמ 19, 2023
תובנות פנימיות: גנים ציבוריים נחשפו
גנים ציבוריים הם יותר מסתם חללים יפים מלאים בצמחים ופרחים; הם מוזיאונים חיים, משאבים חינוכיים...
קרא עוד »
מרץ 07, 2024
חידוש צבע אלומיניום – פונים למומחים
האלומיניום התיישן? חושבים על חידוש אבל לא יודעים מה יידרש מכם על מנת לבצע זאת וחוששים מהוצאות כבדות?...
קרא עוד »
ינו 12, 2022