עיצוב קליניקה בבית

מחירי הנדל"ן שהולכים ועולים בהתמדה בכל שנה גורמים לחשוב לשקול מחדש את ההוצאות של הקליניקה שלכם, ולכן החלטתם לחסוך את תשלומי השכירות החודשיים באמצעות העברת הקליניקה הפרטית לביתכם. כמובן שהדבר שהכי טוב ונכון לעשות הוא להפריד בין העבודה לבית, אך אילוצים כספיים או אחרים מונעים ממכם את ההמלצה הזאת וכעת עליכם להבין כיצד תוכלו לעשות זאת בצורה היעילה ביותר.

עיצוב קליניקה בבית עם מעצבת הום סטיילינג

כיוון שלקוחות לקליניקה כבר יש לכם והמעבר הוא לא משמעותי עבורם מבחינה גיאוגרפית, כעת כל שנותר לכם לעשות הוא לתכנן את המראה של הקליניקה כדי שישתלב בצורה חכמה בבית ולא יפריע לכם ולשאר דיירי הבית. הפתרון המומלץ במקרה כזה הוא לפנות לייעוץ מקצועי של מעצבת הום סטיילינג, כדי שהיא תוכל לתכנן ולשנות את החללים הקיימים בבית בהתאם לרצונות האישיים שלכם.

הקצאת כניסה נפרדת לקליניקה

כדי לא לערב בין שטח העבודה בקליניקה לשטח החללים הפרטיים הקיימים בביתכם, המעצבת תחשוב יחד אתכם כיצד ניתן לבצע הפרדה פרקטית אך גם נכונה בין הקליניקה לבית. אחת מהאפשרויות היא ליצור הפרדה פיזית כדי ליצור שטח כניסה נפרד לכל אזור, כמו מחיצה דקורטיבית שתמוקם בדיוק בנקודה בין חדר הקליניקה לבין החדרים האחרים בבית.

התאמת עיצוב החלל לסוג הקליניקה

נוסף ליצירת הפרדה מתאימה, מעצבת ההום סטיילינג תייעץ בנוגע לתכנון העיצוב של חלל הקליניקה כדי להתאים אותו לסוג ומהות הקליניקה בה המטופלים/לקוחות מגיעים, בין אם מדובר על קליניקה טיפולית, קליניקה בתחום הקוסמטיקה וכו'.

סידור החלל בצורה פרקטית 

על מנת שתהליכי העבודה יהיו נוחים עבורכם גם בקליניקה של הבית, עיצוב קליניקה בבית ע"י מעצבת מקצועית יכלול גם לוח השראה המכיל המלצות והתאמות לתכנון החלל שיהיה נגיש ופרקטי עבורכם מבחינת ריהוט, אביזרי עבודה, שטחי מעבר ועוד אלמנטים נוספים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טרנד לוהט – ארונות אמבטיה תלויים
מיקום של ארונות אמבטיה תלויים בחדר האמבטיה שלכם זוהי דרך מעולה לשדרג את העיצוב של חדר הרחצה ולאחסן את...
קרא עוד »
יונ 20, 2021
איך למנף נדל"ן?
יום הסידורים שלקחת לעצמך היה מאוד פרודוקטיבי עבורך, למרות שתכננת רק להכניס את הרכב לטיפול, עובדי...
קרא עוד »
פבר 10, 2022
מה זה עיצוב נורדי
עיצוב הבית הוא נושא שמעסיק כל אחד מאתנו, כיוון שהמטרה בתהליך העיצוב היא להעביר את הצרכים והרגשות שלנו...
קרא עוד »
מרץ 27, 2022