למה חשוב לשים לב כשבוחרים ארונות תקשורת?

לארון תקשורת יש חשיבות מכרעת בכל החיבור לחיבור הבניין או בית העסק לתקשורת. למעשה, האופן שבו מחובר ארון התקשורת, לסידור הכבלים וערוצי התקשורת השונים בתוכו ולמקום בו הוא מותקן תהיה השפעה מכרעת על חווית השימוש בטלפון ובאינטרנט במקום בו הוא מותקן. אין כיום עסק היושב במשרד, חנות או מקום אחר ואין לו ארון תקשורת במקום. זאת משום שבית העסק זקוק למערכת טלפוניה ואינטרנט כדי לתפעל את העסק. ארון התקשורת הוא ארון שונה מארון החשמל והוא אינו קשור לחשמל עצמו אלא לחיבור שלכם לתשתיות האינטרנט והטלפון באזור. 

מדוע חשוב להתקין ארונות תקשורת בבית או בעסק?

ארונות תקשורת חיוניים מאוד ליצירת אזור מרוכז אליו מובילים את כבלי התקשורת מהתשתיות החיצוניות של חברות התקשורת ואל נקודת תקשורת מסוימת. במקרה הזה הבית או בית העסק שלכם. בבנייני מגורים יש לרוב ארונות תקשורת גדולים בלובי הבניין המובילים את כבלי התקשורת לארונות התקשורת הביתיים בכל קומה ומשם מובילים את התשתיות אל תוך הדירה והחדרים השונים בה. כאשר מדובר בבית העסק יהיה ארון תקשורת מרכזי של בית העסק אליו יחוברו התשתיות החיצוניות וממנו יצאו הכבלים לחיבורים הנקודתיים בתוך מתחם בית העסק.

לתיאום התקנה צרו קשר עם ג.ברס >>>

מה חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים ארונות תקשורת?

  • בדקו שהארון תואם את הצרכים שלכם במקום – בתי עסק גדולים למשל יזדקקו ליותר כבלי תקשורת כיוון שיותר מחשבים ונקודות קצה יצטרכו להיות מחוברים לארון התקשורת ולכן הדרישה תהיה שונה מאשר בתי עסק קטנים יותר או אפילו מאשר בית קרקע.
  • בדקו שארון התקשורת מתאים לכם מבחינת מידות ואזור התקנה. 
  • לבסוף בחרו בחברה מקצועית שתבצע את ההתקנה כיוון שאתם לא רוצים להיתקל בתקלות רבות בעתיד הנובעות בשל התקנה לקויה או חובבנית. 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בסיס מיטה
לא מעט אנשים אינם מבינים מה הקשר שבין בסיס המיטה, המזרן שינה טובה. בעידן שבו אנו חיים ישנם לא מעט...
קרא עוד »
ספט 16, 2019
טיפים שאיבת דלק שגוי
הלחץ של העבודה ואינספור המטלות היומיומיות, היסח דעת רגעי, רכב חדש שעוד לא התרגלנו אליו, שימוש במכונית...
קרא עוד »
דצמ 31, 2020
6 טיפים לאקוסטיקה לאולפן ביתי
הקמה של אולפן ביתי מצריכה השקעה כספית לא קטנה, ובין כל אלה חשוב ליצור אולפן בעל אקוסטיקה טובה. הנה 6...
קרא עוד »
נוב 27, 2019