ארונות הזזה 2 דלתות

ארונות הזזה 2 דלתות

ארונות הזזה 2 דלתות הם מוצר קומפקטי ונוח מאד ולכן הוא מוצב בחדרי ילדים, חדרי שינה, מסדרונות ועוד.

ארונות הזזה 2 דלתות

יש מקרים שבהם הגודל המקסימלי להצבת ארון בחדר מסוים הוא ברוחב של שתי דלתות בלבד. לפעמים מודבר בארון יחיד ולפעמים מדובר בתוספת של ארון, מעבר לארון שקיים בחדר הארונות או במקום אחר.

ארון זה מסוגל להכיל הרבה מאד ביגוד ומוצרים נוספים ולכן חשוב לתכנן אותו מראש, בהתאם לנתונים הספציפיים של מי שמשתמש בארון.

אם מדובר באדם שיש לו כמות חריגה של חולצות טי שרט וחולצות פולו, המגמה היא לתכנן כמות של מדפים, וכך יהיה נוח לקפל על כל אחד מהמדפים חולצות ולהניח את הערמות זו לצד זו. אם מדובר באישה שיש לה הרבה שמלות וחצאיות, כל השטח התחתון של הארון על שני צדדיו יהיה עבור תלייה ומעל שטח זה, יותקנו מדפים. 

מגירות בארונות הזזה

אחת משיטות האחסון הנוחות ביותר היא מגירות ולכן בעת תכנון הארונות, חשוב להקצות לכך מקום. קיימות מגירות בגודל סטנדרטי עם מיקום לאקססוריז כשבניהם מפרידים חלקי מתכת או עץ. קיימות גם מגירות עמוקות שהן מיועדות לפריטים כמו גרביים, תחתונים או גופיות והן מאד נוחות לשימוש.

נראות של ארון הזזה 2 דלתות 

ארון הזזה הוא פריט עיצובי ולכן מקדישים מחשבה רבה לנראות שלו, ראו דוגמאות באתר https://hadarim-f.co.il. אפשר לרכוש דלתות הזזה שהן מעץ בעלות דוגמה וטקסטורה מעניינת במרכזן או פסים לרוחבן. כמו כן דלתות מזכוכית בעלות מסגרת מתכת יפהפייה בגוון הרצוי. או לחלופין לייעד את אחת מהדלתות שתשמש מראה וכך יהיה מאד נוח להתלבש בחדר ולהביט במראה,  כדי לקבל החלטות לגבי מה ללבוש היום או הערב. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נכסים למכירה בקפריסין – איפה אפשר למצוא?
ניתן למצוא נכסים למכירה בקפריסין באתרי נדל״ן מקומיים שמפרסומים בהם מודעות על ידי בעלי נכסים...
קרא עוד »
יונ 30, 2021
עיצוב תעשייתי
היום ניתן למצוא את התחום של עיצוב תעשייתי כמעט בכל מוצר וכמעט בכל חברה. אין ספק כי העולם שלנו רק הולך...
קרא עוד »
ינו 28, 2020
עיצוב משרדים
בתור מנהל חברה או משרד, עליך לוודא שלעובדים שלך יש סביבת עבודה מתאימה לסוג העבודה שלהם כך שלכולם יהיה...
קרא עוד »
יול 08, 2022