כמה עולה שיש למטבח

שיש קיסר

החלטתם לרענן קצת את מראה הבית ולהתחדש במטבח חדש ומעוצב? ברכותינו! אין ספק כי עיצוב של מטבח חדש הינו מרגש וגדוש בציפייה, וכמובן אינספור תכנונים וחלומות. כדי שתוכלו להגשים את חלומכם להשגת מטבח חדש ומיוחד, זכרו לשים דגש על פרקטיות המטבח כדי שתוכלו ליהנות ממנו בכל יום.

החשיבות של שיש במטבח

בעיצוב מטבח יש הרבה מאוד אלמנטים עליהם יש לשים לב כמו ארונות המטבח, מכשירי החשמל וכמובן משטחי העבודה בחלל המהווים חלק משמעותי ובלתי נפרד מעיצובו הכולל של המטבח. כיוון שמשטחי העבודה נועדו לשלבי הכנת המאכלים והתבשילים במטבח, הם האזורים שמוכרחים להיות עמידים לאורך זמן. משום כך הבחירה במשטחי שיש כמשטחי עבודה היא הבחירה הנפוצה ביותר והמהותית ביותר.

יש לזכור כי רוב חברות עיצוב המטבחים אינן כוללות שיש למטבח בחבילת העיצוב, ולכן יש להקצות לכך תקציב נוסף. מעוניינים לדעת כמה עולה שיש למטבח מבית ניר צבי ואיך בוחרים שיש איכותי?  כל הפרטים על כך בהמשך.

מחירון של משטחי שיש

בראש ובראשונה כדאי לדעת כי קיימים סוגים שונים של משטחי שיש, כאשר לכל אחד מהם יש את היתרונות שלו. מחיר שיש למטבח תלוי בכמה פרמטרים כמו סוג ואיכות האבן ממנה מורכב משטח השיש, גודלו של המשטח לפי חישוב של מטר, בחירת עיצוב וגימור של משטח השיש ועוד.

כמו בכל פריט הקיים בתחום העיצוב, גם משטחי שיש ניתנים לבחירה על פי דגמים שונים. דגמים פשוטים ובסיסיים יעלו פחות כמובן, בהשוואה לדגמים של משטחי שיש יוקרתיים ונדירים יותר הדורשים ייצור ועיבוד ייחודי. למרות שמשטח השיש במטבח מוסיף מאוד לעיצוב החלל, מומלץ לבחור שיש שיהיה איכותי ויפה אך גם פרקטי כמשטח עבודה לשימוש יומיומי.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תקנות מיסוי מקרקעין – הדברים החשובים שחייבים להכיר
מיסוי מקרקעין הוא נושא מורכב. חשוב להבין את סוגי המיסים השונים המוחלים על עסקאות מקרקעין. תקנות מיסוי...
קרא עוד »
יונ 29, 2022
גדרות ניידות: עבור מה הן משמשות?
ענף הנדל"ן בארץ הולך ומשגשג משנה לשנה, ההוכחה לכך היא מספר הפרויקטים בתחום הבנייה שצצים בכל עיר ברחבי...
קרא עוד »
אוק 16, 2019
למי מתאים מטבח 3 מטר?
מתגוררים בדירה שכורה? האם אתם בעלי צימר, בית עסק? האם הדירה שלכם קטנה? ובכן אין שום צורך לוותר על מטבח...
קרא עוד »
פבר 02, 2021