איך תנקו את הדירה כמו חברת ניקיון מקצועית

איך תנקו את הדירה כמו חברת ניקיון מקצועית

כולם רוצים בית נקי. הבעיה היא שלא כולם באמת יודעים איך לנקות. אז אצל רבים קורה אחד מהשתיים. או שהם מנקים כמה שהם יכולים ויודעים והתוצאות בהתאם… או שהם פונים להיעזר באנשי מקצוע באתר https://www.clean-polish.co.il/. אז אנחנו כאן כדי ללמד אתכם בכל זאת לנקות בעצמכם את הבית ולהגיע לתוצאות ממש כמו של חברת ניקיון.

מה הם הסודות של חברת הניקיון?

אז האמת היא שאין כאן כל כך הרבה סודות. ניקיון זה משהו שכל אחד יכול לדעת איך לבצע. עם מעט מידע, ניסיון וגם רצון להשקיע, ניתן בהחלט להגיע לתוצאות מושלמות.

מתחילים מלמעלה

כשרוצים להתחיל לנקות את הבית, אי אפשר להגיע עם דליי מים ולהתחיל לשפוך על הרצפה. לפני הכול צריך לבצע את הניקיון היבש זה כולל את הרהיטים, את החלונות, את השמשות ואת כל מה שיש בבית מעל הרצפה.

איך מנקים?

לפני הכול, צריך להסיר את האבק מעל פני כל אותם המקומות. הרהיטים, המדפים, מוצרי החשמל ועוד. את השמשות, את המראות, את הארונות ניתן לנקות באמצעות תרסיס חלונות. אתם יכולים לעשות את זה ממש מהר. אתם עוברים מחדר לחדר עם תרסיס, וערמה של סמרטוטים יבשים. אחד הסודות של חברות הניקיון הוא לא לחסוך בסמרטוטים. סמרטוט רטוב כבר לא יצליח להבריק כלום. הניקיון באמצעות סמרטוט כזה יוביל לתוצאות מלוכלכות.

מכינים את הרצפה

אז כל מה שיש בבית כבר נקי. עכשיו אתם צריכים להכין את הרצפה. דבר ראשון אתם צריכים להרים את כל מה שנמצא על הרצפה. אם זה משחקים של הילדים, גזירי ניירות וכל פסולת שהיא. חשוב מאוד לטאטא לפני שמתחילים, כך העבודה תוכל להתבצע באופן מהיר ונקי.

מים בששון

סוף סוף הגיע התור של המים. כאן, כדאי לכם להיות מחושבים. לא צריך לשפוך הרבה מים כדי לקבל תוצאות נקיות. החכמה היא לשפוך את המים בפינות הנכונות. זה אומר בפינות החדרים שם מצטבר אבק ולכלוך, סביב משקופי הדלתות וכדומה.

ניגוב

הפיניש זהו הניגוב המושלם בסמרטוט נקי. זה מה שיעניק לבית את הברק ואת המראה הנקי והמצוחצח.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
6 טיפים לאקוסטיקה לאולפן ביתי
הקמה של אולפן ביתי מצריכה השקעה כספית לא קטנה, ובין כל אלה חשוב ליצור אולפן בעל אקוסטיקה טובה. הנה 6...
קרא עוד »
נוב 27, 2019
חדרי ילדים
חדר הילדים בבית צריך להיות מקום פסטורלי, נעים ומרגיע. זה המקום שצריך לתת ביטחון לילדים שלכם, לא משנה...
קרא עוד »
דצמ 13, 2020
בדיקה ושיפור לחצי מים בעיקר במקרים שיש בעיה כרונית של לחצי מים בבניין
לשטוף את היום במקלחת אחרי יום עבודה מפרך כמה מבאס לחזור אחרי יום מתיש ולשווע למקלחת כשהמים ממאנים...
קרא עוד »
אוק 13, 2019